Fortunatamente ci sò parechje alternative di materiale d'imballu biodegradabile è riciclabile dispunibili. Questi includenu:

Carta è cartone - a carta è u cartone sò riutilizabili, riciclabili è biodegradabili. Ci hè una quantità di vantaghji per stu tipu di pruduttu di imballu, micca menu u fattu chì sò prontamente dispunibili. Parechje cumpagnie di fabricazione di imballaggi offrenu una opzione rispettosa di l'ambiente chì hè stata creata aduprendu una alta percentuale di carta riciclata.

Amidone di granu - L'articuli fatti da amidu di granu sò biodegradabili è sò ideali per l'articuli chì anu un usu limitatu, cum'è l'alimentu da asporto. Sò boni opzioni per tutti i tipi di imballaggi alimentari è facenu ancu boni imballaggi 'arachidi' per prutege è sustene l'articuli quandu sò inviati per posta. L'imballu di amidu di mais si biodegrada è hà un impattu negativu limitatu annantu à l'ambiente.

Plasticu biodegradabile - questu hè oghje comunemente adupratu in sacchetti di plastica è hè ancu adupratu in altri articuli cum'è buste aduprate per a spedizione in massa. Stu tipu di plasticu cumencia à decompose quandu hè espostu à a luce di u ghjornu è hè una bona alternativa à i plastichi tradiziunali.

Diversi materiali degradabili (fotodegradazione, biodegradazione, degradazione di l'ossigenu, degradazione foto / ossigenu, degradazione di l'acqua) è materiali bio sintetici, paglia, paglia, riempimentu di cunchiglia, materiali di riempimentu di fibre naturali, ecc

Materiali comestibili. U terzu hè materiale di imballu quasi verde, chì pò esse riciclatu è inceneritu, ùn inquina micca l'atmosfera è pò esse riciclatu. Include alcuni polimeri lineari, materiali polimerici di rete, alcuni materiali compositi (metallo di plastica), (plastica di plastica) ecc.

Polipropilene, carta ondulata, carta di risu cumestibile, carta di granu, carta fresca riciclabile alimentaria, è ancu i nostri prudutti di imballu di carta ogni ghjornu, sacchetti di carta, tazze di carta, scatole di pranzu di carta, ecc. In una parolla, pò scioglie o polimerizà tuttu tippi di prudutti di plastica degradabili ecologichi, materiali di imballu è materie prime. U materiale di imballu in plastica degradabile si riferisce à tutti i tipi di prudutti di plastica è altri materiali di imballu chì sò degradati da u fotosensibilizatore, biologicamente o chimicamente.

 


Tempu di posta: Oct-10-2020