Scatole di pizza ondulate di alta qualità

Avemu fabbricatu una larga linea di scatuli di pizza ondulati chì venenu in varie dimensioni. Semu specializati ancu in scatuli di pizza stampati persunalizati per catene di negozi da 4-50 negozi. Avemu dinò a capacità per piccule corse dinò. Simu un stabilimentu fattu à l'ordine è per più di 25 anni, simu un capimachja di l'industria in a cuncezzione è a fabricazione di imballaggi di panatteria è di prudutti ondulati per pizza. Pudete cunfidassi chì e nostre scatule di pizza risponderanu à e vostre aspettative.

Dimensioni Diverse, Opzioni di Struttura Multipla

Manifatturemu e nostre scatule di pizza solu da carta domestica è presentanu a custruzzione B-Flauta o E-Flauta, chì furnisce robustezza è aiuta ancu à maximizà a forza è a ritenzione di calore di e scatule. E scatule sò fatte di vari rating ECT è Test secondu i bisogni di u vostru cliente di pizza. E nostre scatule di pizza sò vendute in pacchetti imballati à ritrattu di 50 per a custruzzioni B-Flute è 100 per a custruzzione E-Flute, è l'estremità di ogni fasciu sò appiccicate per furnisce una prutezzione ulteriore durante u trasportu è u almacenamentu. E scatule sò ispezionate individualmente per difetti di fabbricazione prima di esse imballati è spediti.

CHUNKAI'S TEAM hè stata dedicata à a custruzzione di a prima imballa mundiale dapoi u 2013. A nostra larga varietà di prudutti internaziunali di alta qualità di alta qualità è servizii attenti à i clienti sò assai apprezzati da marche famose cum'è Disney, Mengniu Dairy, Pepsi, etc. 25 anni, per risponde à i bisogni di i clienti, stemu allargendu e nostre linee di prudutti, chì includenu avà imballaggi in carta, imballaggi in plastica, imballaggi biodegradabili è altri prudutti di imballu.

A CHAMKAI'S TEAM hè stata creata in u 1995, è avà suddivisa in trè parti:
Shanghai Shenhe Packing Technology Co., Ltd.-specializazioni in attività di prudutti di plastica
Shanghai Dongshi Paper Products Co., Ltd.-specialing in imballaggi di carta
Shanghai Chunkai Trading Co., Ltd.-specialing in importazione è export business
CHUNKAI'S TEAM hè statu cunsacratu à a custruzzione di a più grande impresa di imballu in u mondu. A nostra larga varietà di prudutti internaziunali di alta qualità di qualità internaziunale è servizii attenti à i clienti sò assai apprezzati da marche famose cum'è Disney, Mengniu Dairy, Pepsi, ecc.


Tempu di posta: Oct-10-2020