Perchè avemu bisognu di separà e vendite da a fabbrica?            

Benchì sta decisione sia un pocu intricciata, u nostru puntu di partenza hè chì sperendu chì i nostri clienti sperimenteranu i nostri migliori servizii in un locu cun un sentimentu megliu. Fà una catena di fornitura à livellu di l'ecosistema à livellu di u serviziu hè una strategia chì ùn cambieremu micca per u prossimu 10 anni.

Perchè pudete esse liberu dopu avè fattu l'ordine cun noi?                

Avemu un sistema cumpletu di serviziu di u cliente cù una struttura di squadra matura, chì furnisce sviluppu di produttu, cuncepimentu di imballaggi, supervisore di vendita è ordine, logistica è servizii di prutezzione post-vendita, rispettendu u principiu di "vita sincera è onesta", affinchì u cliente ùn abbia ogni preoccupazione per i prudutti.

Perchè sustenemu u principiu di l'acquistu integratu?     

Siccomu Shenhe hè una vechja fabbrica è una marca chì hè stata stabilita da quasi 30 anni, avendu u nostru sistema di stampaggio à iniezione, blister, soffiatura, è catene di produzione di imballaggi di carta, è avè migliaia di risorse di catena di fornitura di alta qualità. Dunque, avemu abbastanza risorse per furnisce vi a migliore soluzione d'acquistu generale.

Perchè ci trattemu sempre cum'è un amicu, ancu se ùn ci date micca ordini?                                                    

Ci hè più di 10 spazii di discussione è sale di cunferenza in questu spaziu di u parcu induve site in visita. Ci hè una sala di riunione giapponese, cinese è occidentale per creà a scena di un amicu. Tutti quelli chì venenu à noi, sia d'affari sia micca, sarete sempre u nostru ospite. Se avete l'uppurtunità di vede u bastimentu nordu, forse voi pò sente a prufundità di a nostra valvula.

Scopu Imprese: Serviziu Orientatu, Cliente Prima

Serviziu Orientatu, Cliente Prima.

Sempre mette i clienti in primu locu.

Stabilisce u cuncettu di "maximizazione di a soddisfazione di i clienti".

Pensate da u puntu di vista di u cliente, raccomandate una linea di prudutti di qualità, sustenibile è sviluppabile à i clienti.

Cumprumette è sacrificà u nostru prufittu per assicurà l'ottimisazione di i benefici di u cliente.


Tempu di posta: Oct-10-2020